Vrácení zboží/Reklamace

ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY

V souladu s § 1829 odst. 1 Občanského zákoníku má kupující právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od obdržení zboží a vrátit jej bez udání důvodu a bez jakýchkoli sankcí.

Zboží musí být zasláno doporučeně na adresu prodávajícího.

Zboží musí být vráceno kompletní, včetně veškerého příslušenství, dárků a podobně, bez známek používání, nepoškozené, v původním obalu s neodtrženými cedulkami (pokud produkt obsahuje cedulky) a musí být odesláno nejpozději do 14 kalendářních dnů.

Pro usnadnění procesu vrácení prosím použijte formulář pro vrácení zboží, který byl přiložen v zásilce, případně je dostupný na našich webových stránkách a odešlete jej společně s vraceným zbožím.

Zboží nelze vracet na dobírku! Takto vrácené zboží nebude přijato.

Veškeré náklady spojené s dopravou hradí zákazník.

 

Postup odstoupení od kupní smlouvy:

  1. Vyplňte formulář.

  2. Do balíčku přiložte fakturu nebo objednávku, kterou jste obdrželi e-mailem, případně bude stačit lístek s vaším jménem a číslem objednávky.

  3. Odešlete balíček na naši adresu zvoleným přepravcem.

  4. O doručení zásilky budete informováni přepravcem, kterého jste si vybrali.

  5. Peníze vám vrátíme co nejdříve, nejpozději však do 14 dnů od obdržení vráceného zboží.

     

Balík zašlete na adresu:

Martina Zelinková

Nikolčická 453

691 76 Šitbořice

telefon pro přepravce: 776 258 412

Pokud kupující vrátí pouze část zboží, bude mu vrácena pouze částka za zboží, bez poštovného. Pokud se kvůli vrácení části zboží změní podmínky pro množstevní slevu, bude nová cena přepočítána a kupující bude informován o rozdílu.

V případě, že zboží bude poškozené, si prodávající vyhrazuje právo započíst nárok na úhradu škody na vrácenou částku.

 

REKLAMACE

Práva a povinnosti stran týkající se vadného plnění se řídí platnými právními předpisy, zejména § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku.

Reklamace je považována za uplatněnou okamžikem, kdy prodávající obdrží oznámení o reklamaci od kupujícího. Prodávající má právo požádat kupujícího o zaslání výrobku k posouzení reklamace.

Reklamace jsou posuzovány individuálně. Kupující je povinen informovat prodávajícího o závadě ihned po převzetí zboží. Záruční doba na zakoupené zboží činí 24 měsíců. Pokud se vada objeví do šesti měsíců od převzetí zboží, považuje se za vadné již při převzetí.

Lhůta pro vyřízení reklamace je 30 dnů. Pokud bude reklamace uznána, bude kupujícímu vrácena částka na účet do 14 dnů od přijetí reklamovaného zboží. Při vrácení zboží z důvodu reklamace je zákazníkovi vrácena částka za zboží, poštovné za odeslání objednávky, a také poštovné, které kupující vynaložil na vrácení zboží (maximálně do výše poštovného za expedici zboží).

Pokud má zboží vadu, má kupující právo na:

  1. odstranění vady dodáním nového zboží bez vady, nebo dodáním chybějící části zboží; nebo

  2. odstranění vady opravou zboží,
    pokud je tento způsob možný a není nepřiměřeně nákladný ve srovnání s jinými způsoby odstranění vady.

Prodávající může odmítnout odstranění vady, pokud je to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné, zejména s ohledem na závažnost vady a hodnotu, kterou by zboží mělo bez vady.

Kupující má také právo na přiměřenou slevu z ceny nebo na odstoupení od kupní smlouvy, pokud prodávající odmítne vadu odstranit, vada se objeví opakovaně, nebo jde o podstatné porušení kupní smlouvy. Právo na odstoupení od smlouvy nenáleží kupujícímu, pokud je vada zboží nevýznamná.

Vadou zboží není jeho opotřebení způsobené běžným užíváním nebo u použitého zboží opotřebení odpovídající jeho předchozímu použití.

 

Postup při reklamaci:

  1. informujte nás o reklamaci e-mailem nebo písemně

  2. reklamované zboží zašlete na adresu prodávajícího společně s kopií faktury, která také slouží jako záruční list a přiložte vyplněný formulář pro reklamaci, který nalezete níže.

 

Reklamované zboží prosím odešlete spolu s reklamačním formulářem na adresu:

Martina Zelinková

Nikolčická 453

691 76 Šitbořice

telefon pro přepravce: 776 258 412


 

FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY

Adresát:
Maruciastore.czMartina Zelinková

Nikolčická 453

691 76 Šitbořice

tel. 776 258 412, e-mail:info@maruciastore.cz

 

Kupující (Vaše jméno a kontakt):

 


Název a počet kusů zboží, kterého se odstoupení od smlouvy týká:

 

 

 

 



Číslo objednávky/faktury:

 

Číslo účtu (vyplňte v případě, že zboží vracíte):

 

Poznámka:

 

 

Datum, podpis ………………………………………………………………………………………

Přílohy:
Kopie kupního dokladu

 


 

FORMULÁŘ PRO REKLAMACI

Adresát:

Maruciastore.cz - Martina Zelinková

Nikolčická 453

691 76 Šitbořice

 

Číslo objednávky:

 

Datum objednávky:

 

Jméno a příjmení kupujícího:

 

Email:

 

Telefon:

 

Specifikace zboží:

 

 

 

Popis vad zboží:

 

 

 

Navrhovaný způsob vyřízení reklamace:

 

 

 

Zároveň žádám o vystavení potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem toto právo uplatnil, co je obsahem reklamace, jaký způsob vyřízení reklamace požaduji, spolu s uvedením mých kontaktních údajů pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace.

 

Datum, podpis:......................................................................................................